środa, 26 lipca 2023

w orientalnym klimacie





Motywy orientalne już od dłuższego czasu są na topliście aranżacji wnętrz. Kochają je szczególnie miłośnicy stylu nowojorskiego, dla których marokańska koniczyna jest absolutnym wyznacznikiem tego stylu. 

Osobiście .... nie lubię tego motywu w nadmiarze. Fakt, jest bardzo dekoracyjny, ale jednocześnie bardzo agresywnie nadający ton całemu wnętrzu.  Dywan w marokańską koniczynę - tak pożądany przez wiele osób - ja omijam szerokim łukiem. 

Ale ten motyw w mniejszej masie .... w jakimś przyciągającym oczy detalu ... Jak najbardziej mi się podoba :) 


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać  właśnie taką ... subtelną ... koncepcję wykorzystania motywu marokańskiej koniczyny .... Kolorystyka perłowej bieli i błękitów idealnie pasuje do stylizacji letnich. 

Sami zobaczcie ... 






I jak Wam się podoba marokańska koniczynka w takim wydaniu? 

Sylwia

4 komentarze:

  1. Piękny wzór na poduszkę, naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na poduszkę ok, ładny wzór, ale do wnętrza bym go nie brała, bo jest zbyt dominujący, szczególnie w ciemnej wersji. Ja wolę wnętrza nowoczesne, w którym są designerskie meble, luksusowe podłogi winylowe, eleganckie tapety i oświetlenie

    OdpowiedzUsuń
  3. granatowa poduszka w czarną kratkę mi się podoba :) w zakresie tekstyliów wolę jednobarwne lniane poduszki, narzuty i koce, ale to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię styl orientalny, dlatego przemycam go do mojego mieszkania w postaci wzorów na dodatkach itp.

    OdpowiedzUsuń