niedziela, 17 lipca 2022

poduchy idealne do wnętrza w stylu nowojorskim



Styl nowojorski ... Wiele osób marzy o wnętrzach urządzonych właśnie w takim stylu. 

Projektów w tym klimacie jest już naprawdę sporo, ale ... moim zdaniem ... ciągle jest  niedosyt takich realizacji, które potrafiłyby połączyć chłodną elegancję tego stylu z normalną, domową przytulnością. 

Dzisiaj mam dla Was projekt, który wypełnia tę lukę. Wnętrze zaprojektowane przez 


pod nadzorem cudownej i zdolnej Katarzyny Fresel - Karweckiej. 


Detalem w tym pięknym wnętrzu stały się poduchy z weluru z oferty Velour Home Boutique. Jak widzicie nasza oferta idealnie wpisuje się w TEN klimat :))))





Gotowi na szersze kadry? 
.... zaczynamy .... 



***





















Ps.1. Jeżeli macie pytania dotyczące tego projektu lub innych projektów Kreska Studio, zapraszam do kontaktu z Panią Katarzyną biuro@studio-kreska.pl


I jak? Podoba Wam się ten projekt? 
Sylwia 

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się tej styl. Taki elegancki i nowoczesny. Będę chciała zrobić coś podobnego u siebie bo zastanawiam się nad aranżacją mieszkania. Krzesła i białe elementy odgrywają tu dużą rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie mieszkanie to prawdziwe spełnienie moich marzeń! Bardzo stylowo i jednocześnie funkcjonalnie. A te wszystkie piękne dodatki, kryształowe lampy i kinkiety - po prostu cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. takie dodatki na pewno mogą całkowicie odmienić aranżację wnętrza :D ja wynajęłam do tego projektanta z Torunia, bo zanim sama bym znalazła wszystkie meble i dekoracje do wnętrza to minąłby pewnie z rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie urządzam swój domek mobilny całoroczny nad morzem, więc taki styl łączący granat z jasnymi kolorami bardzo mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. salon idealny, choć kuchnia dla mnie za jasna, jednorodna, wolę bardziej kontrastowe opcje, jakby tam był ciemny blat, zlew kuchenny granitowy czarny, duże ciężkie krzesła to byłoby idealnie

    OdpowiedzUsuń
  6. takie ciekawe kafle w kuchni, a w salonie taka nuda, lepsze byłyby jakieś efektowne panele podłogowe ułożone w jodełkę francuską albo koszykowo albo też może jakaś bardziej nowoczesna posadzka pasująca kolorem do kafli

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się koniczyna na podłodze, a także karnisz elektryczny z zasłoną zamiast żaluzji, modne i klimatyczne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń